Właścicielem sklepu i serwisu komputerowego ENKOM jest firma Enkom Arkadiusz Kowalski, ul. Starzyńskiego 6-7, lok. box 2 Galeria Podkowa, 76-200 Słupsk, zwana dalej serwisem.
Każdy klient oddający sprzęt do naprawy zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem, który stanowi zarazem umowę, na podstawie której świadczona jest usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki wynikające z tego tytułu. Klient oddający sprzęt do naprawy automatycznie akceptuje poniższy regulamin.
Serwis pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 10-18, w soboty od 10-16, niedziele handlowe od 10-15.
Warunkiem przyjęcia przez serwis zlecenia naprawy jest dostarczenie urządzenia do serwisu i podanie niezbędnych danych osobowych, koniecznych do wystawienia faktury VAT i korespondencji na potrzeby realizacji usługi.
Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów realizacji zlecenia serwisowego, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.
Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z podjętymi przez Klienta czynnościami zmierzającymi do zawarcia Umowy naprawy oraz w związku z jej realizacją, jest Enkom Arkadiusz Kowalski.
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Udostępnienie danych osobowych przez Zamawiającego ma charakter dobrowolny, ale niezbędny do złożenia Zamówienia i realizacji Umowy naprawy, a ich przetwarzania następuje: a) w celu zawarcia i realizacji Zamówienia i Umowy naprawy.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przypadku, o którym mowa w pkt. 8 lit. a) jest ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między Klientem i Serwisem Enkom, jak również ze względu na właściwość Umowy naprawy.
Serwis Enkom nie odpowiada za utratę danych na nośnikach komputerowych i innych urządzeniach mobilnych. Klient przed pozostawieniem sprzętu do naprawy, zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia swoich danych i wykonania kopii zapasowej.
Zamówione usługi naprawy wykonywane są co do zasady w terminie do 14 dni roboczych, lecz jest to termin orientacyjny i może ulec wydłużeniu lub skróceniu. Jeśli termin naprawy miałby się wydłużyć, Klient zostanie o tym poinformowany drogą telefoniczną bądź mailową. Firma Enkom w zwyczaju przyjęła, aby terminy napraw były jak najkrótsze i wynosiły w praktyce do 7 dni roboczych, lecz nie jest to regułą i zależy od natężenia pracy w serwisie oraz od konieczności zamówienia części zamiennych.
Naprawy realizowane są w kolejności ich przyjęć.
Firma Enkom zastrzega, że każdy odebrany sprzęt, także ten nienaprawiony, może być w innym stanie technicznym, zachowywać się inaczej po odbiorze niż przed pozostawieniem sprzętu w naprawie, w tym szczególnie laptopy po upadku, po zalaniu, gdzie ich struktura wewnątrz obudowy, szczególnie na płycie głównej zmieniła się w wyniku procesu zalania lub upadku, gdzie mocowania obudowy mogą być pęknięte, płyta główna może być nadłamana i proces korozyjny po zalaniu postępuje, czego nie widać gołym okiem. Komputery które musiały przejść diagnostykę elektroniczną i w celu wykrycia usterki płyta główna musiała przejść badanie lub ingerencję elektroniczną zasilacza, lutownicy, miernika. Każda ingerencja w płytę główną prowadzi do zmian w jej oryginalnej strukturze.
Jeżeli urządzenie lub usługa nie zostanie odebrana w uzgodnionym maksymalnym terminie podanym w protokole przyjęcia sprzętu, Firma ENKOM jest uprawniona do naliczania opłat za bezumowne przechowywanie własności klienta. Opłata ta wynosi 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby firmy ENKOM naliczanej za każdy miesiąc przechowania. Brak możliwości zawiadomienia klienta w sposób przez niego wskazany, a nie wynikający z błędu serwisu, nie zwalnia klienta z opłaty magazynowej. W przypadku naliczenia opłaty magazynowej, odbiór sprzętu nastąpi po uregulowaniu tejże opłaty na rzecz serwisu. Podstawa prawna: Art. 180, art. 835 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny(Dz.U.2014.121) Art. 7, art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U.2002.141.1176)
Klient podpisując pokwitowanie przyjęcia sprzętu jest świadom że nie odebranie sprzętu w ostatecznym terminie podanym na pokwitowaniu przyjęcia skutkuje jego utylizacją.
Pokwitowanie serwisowe jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu z serwisu i musi ono zostać okazane i zwrócone przy odbiorze. W przypadku zagubienia pokwitowania konieczne będzie wylegitymowanie odbiorcy sprzętu dowolnym dokumentem potwierdzającym tożsamość.
Koszt diagnozy i naprawy zgodny z cennikiem dostępnym w serwisie na miejscu.
Klient otrzyma wstępną wycenę naprawy i jest ona wyłącznie prognozą, ceny mogą ulec zmianie w trakcie naprawy, o czym klient został poinformowany.
Zlecenia, których wartość usługi nie przekracza 350zł z VAT serwis może wykonać bez uprzedniej konsultacji z Klientem.
Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu klientowi sprzętu o nieco odmiennych objawach usterki bądź wyglądzie aniżeli został przyjęty. Wynika to z faktu prowadzonych prac diagnostycznych, rozłożenia sprzętu który został przyjęty od właściciela w stanie technicznym złym, gdzie jego ponowne złożenie może utrudniać popękana obudowa lub inne ukryte wady nie opisane przez właściciela sprzętu.
Odbierając sprzęt z serwisu, klient zapoznaje się z jego stanem technicznym, potwierdzając tym samym poprawne wykonanie usługi poprzez podpis dokumentu potwierdzającego odbiór sprzętu. Klient potwierdza że stan techniczny odbieranego sprzętu (rzeczy) jest mu znany.
Serwis udziela gwarancji wyłącznie w obrębie wykonanej usługi bądź wymienianych podzespołów. Gwarancja nie jest udzielana w przypadku naprawy sprzętów pozalaniowych, przegrzanych, po upadku. Gwarancja nie jest udzielana na oprogramowanie.
Gwarancja zostaje anulowana w przypadku używania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem tj.: uszkodzenia powstałego w wyniku dokonywania przeróbek we własnym zakresie, uszkodzeń mechanicznych, nieodpowiednie obchodzenie się ze sprzętem, uszkodzeń wynikłych z braku konserwacji sprzętu, losowych zdarzeń (upadek, zalanie, przepięcie).
Używamy plików Cookie. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza akceptację naszego regulaminu prywatności dostępną na stronie https://enkom.slupsk.pl/polityka-prywatnosci/